“Konzumerizam identiteta – AKCIJA”, Ninoslava Kovačevića u BKC-u Tuzla

1_Ninoslav_katalog_vanjska

Ninoslav Kovačević, mladi umjetnik iz Banja Luke, predstavit će se tuzlanskoj publici 2. aprila sa postavkom radova pod nazivom  “Konzumerizam identiteta – AKCIJA”. Izložba će biti otvorena u galeriji BKC-a Tuzla sa početkom u 19 sati. Kovačević je na 6. Bijenalu umjetnosti minijature Bosne i Hercegovine u organizaciji BKC-a Tuzla osvojio nagradu u kategoriji “Grafika”.

 

 

O izložbi: 

 

Konzumerizam identiteta – AKCIJA
Svako umjetničko djelo je interaktivno u estetskom smislu, jer je upućeno estetskoj reakciji posmatrača ili slušaoca. Neka djela su zasnovana na učešću publike, tj. publika reaguje na rad umjetnika i svojim djelovanjem ili ponašanjem posmatra, učestvuje, izvodi ili dovršava djelo.
Bazirajući istraživanje na polju interaktivne kao i procesualne umjetnosti koja je ujedno zasnovana na transformaciji djela kao predmeta ili predmetne statične intervencije u prostoru. Kontekstualno uporište rada je zasnovano na konzumiranju umjetnosti i preispitivanju odnosa posmatrač – djelo. Ulazeći u jedno široko polje istraživanja, „polje konzumerizma“ i preispitivanja umjetnosti kao vizuelno i društveno prihvatljive komponente, koristim se različitim medijima u realizaciji radova (instalacija, video, slika, fotografija). Svodeći elemente na znak, gdje su funkcija i značenje odredjeni situacijama, predmetima, ljudima, događajima, gdje dolazi do raslojavanja konteksta samog rada. Baveći se pitanjem identiteta kao efekta psihološkog i društvenog procesa, preispitujem polja ljudskih, klasnih, nacionalnih, ekonomskih, političkih, kulturalnih identiteta sredine u kojoj živimo, pokušavajući pozicionirati sebe kao umjetnika i identitet jednog društva. Kroz pitanje identiteta subjekt se poistovjećuje sa drugim stvarnim ili idealnim subjektom, sa odredjenim aspektima stvarnog ili idealnog drugog subjekta, stvarnom ili idealnom društvenom grupom, odredjenim kriterijima i prikazima kriterija individualne ili društvene prepoznatljivosti.

“Konzumerizam identiteta – AKCIJA”

Svako umjetničko djelo je interaktivno u estetskom smislu, jer je upućeno estetskoj reakciji posmatrača ili slušaoca. Neka djela su zasnovana na učešću publike, tj. publika reaguje na rad umjetnika i svojim djelovanjem ili ponašanjem posmatra, učestvuje, izvodi ili dovršava djelo.Bazirajući istraživanje na polju interaktivne kao i procesualne umjetnosti koja je ujedno zasnovana na transformaciji djela kao predmeta ili predmetne statične intervencije u prostoru. Kontekstualno uporište rada je zasnovano na konzumiranju umjetnosti i preispitivanju odnosa posmatrač – djelo. Ulazeći u jedno široko polje istraživanja, „polje konzumerizma“ i preispitivanja umjetnosti kao vizuelno i društveno prihvatljive komponente, koristim se različitim medijima u realizaciji radova (instalacija, video, slika, fotografija). Svodeći elemente na znak, gdje su funkcija i značenje odredjeni situacijama, predmetima, ljudima, događajima, gdje dolazi do raslojavanja konteksta samog rada. Baveći se pitanjem identiteta kao efekta psihološkog i društvenog procesa, preispitujem polja ljudskih, klasnih, nacionalnih, ekonomskih, političkih, kulturalnih identiteta sredine u kojoj živimo, pokušavajući pozicionirati sebe kao umjetnika i identitet jednog društva. Kroz pitanje identiteta subjekt se poistovjećuje sa drugim stvarnim ili idealnim subjektom, sa odredjenim aspektima stvarnog ili idealnog drugog subjekta, stvarnom ili idealnom društvenom grupom, odredjenim kriterijima i prikazima kriterija individualne ili društvene prepoznatljivosti.

 

2_Ninoslav_katalog_unutrasnja

BKC Tuzla

 

Meni